Postup při reklamaci
V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady,
- při větším počtu vad zboží.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení.
Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Kupující uplatňuje reklamaci zboží elektronicky na email plenobox@gmail.com a měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Volbu
způsobu reklamace má kupující.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 14 dní a běží od předání/doručení zboží
prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu,
aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Zboží k reklamaci bude zasláno spolu s kopií faktury na adresu sídla: Nad Vodovodem 731/29, 100 00 Praha. Ne na dobírku (nebude převzato).
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Prodávající elektronicky informuje kupujícího o výsledku reklamace.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno kupujícímu na jeho náklady. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených náklad.